mandag 21. juni 2010

Vintage bokmerke


I dag har jeg laget dette bokmerket. Kjøpte plastlommer til å ha bokmerke i fra Papirloftet, og det var ganske mange i pakken. Utrolig kjekt med plast rundt slik at det holder seg i lengden....


Jeg har brukt:
Papir: 200 g akvarellpapir, gamle boksider...
Bilde: Fra nett
Pynt: Martha Stewart punch, blonde fra panduro, klistremerker fra MME, rutete bånd fra panduro og hyssing
Stempel: Autumn leafs(tror jeg), og stempelglede


Jeg skal igang med flere nå. Har tenkt å selge disse på husflidmessen. Litt usikker på hvor mye jeg skal selge de for... Vil ikke ta for lite, men samtidig ønsker jeg å få solgt noen! Noen som har tips til pris jeg kunne satt???


På baksiden har jeg mitt eget merke(skrevet ut fra PC)

9 kommentarer:

Wenche sa...

Så nydelig bokmerke!!! De er jo så kjekke å ha!! Det går fint å bruke kaldlaminering også. Pris....vanskelig å si. jeg aner ikke hva de koster, men googlet litt og inne på Urban Trend hadde de noen på tilbud til 39,- satt ned fra 69,- De var jo litt spesielle. Tror du kan ta 30-40,- når de er så fine som de her.
Lykke til med produksjonen.

Klem Wenche :0)

Gry-Beate sa...

Dette var jo kjempe nydelig!! Jeg ville tatt 50, folk ser jo at du har brukt tid på det!!

;0)Gry-Beate

Camilla sa...

Nydelig bokmerke!! Du er virkelig en mester på vintagestilen:))
Klem, Camilla

pia iris sa...

utrolig lekkert altså. flott bruk av stempel her.
ha en flott kveld.

jannes hobbykrok sa...

Utrolig flott bokmerke!Nydelig til eget bruk,og helt supert som gave!
Dette var en knallgod ide!
Klem,Janne

Marte sa...

Kjempelekkert bokmerke! Skal jommen kjøpe noen plastlommer selv, hvor mange var det i pakken?
Pris på selvlaget er alltid vanskelig, men jeg ville betalt iallefall 50,- for ett sånnt (og helt sikkert mer, for jeg er en av de som ELSKER hjemmelaget!!)
Klemmer fra meg

Heidi sa...

Nydelig bokmerke, og så lurt med plastlommer.

Ha en fin dag:)

elsi67 sa...

Utrolig nydelig bokmerke du har laget!! Jeg ville tatt iallefall 50,- for slike :)

Kim Piggott sa...

Oh my how beautiful is your bookmark!
Such a wonderful design and love your image!
Just wonderful they will sell like hotcakes!
hugs
kim x