fredag 30. juli 2010

Årets første JULEKORT!!!!!!


Ja da har jeg hevet meg på Julekortene, og her er årets første. Det ble et veldig enkelt kort, og de blir det flere av. Det er ikke jeg som skal sende disse avgårde, men forhåpentligvis noen andre! Det nærmer seg husflidmessen som jeg skal delta på og da må jeg ha noen julekort til salgs også!

På kortet har jeg brukt akvarellpapir (200g) som base, noteark og restepapir.
Stempelet kommer fra Norsk stempelblad, mens bilde er printet ut fra nett.
Båndet kommer fra Hobbykunst. Jeg har også brukt en bit bølgepapp som jeg har malt med gesso.


Nå skal helgen nytes, og jeg ønsker alle en riktig god helg!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Nyyydelig og stemningsfult julekort!
God helg!
klem Anne

Nina S. B. Macaulay sa...

Åh for en nydelig julekort!
Nå ble jeg inspirert til å begynne å lage julekort jeg også, jeg er ellers alltid seint ute med dem!
Jeg legger meg til som følger så blir jeg sikkert inspirert igjen her!

Takk og god helg.

Nina

Gro sa...

Nydelig julekort!!!
Man kan ikke begynne for tidlig med sånt...hihi

Klem, Gro

Ingun sa...

Koselig julekort, lykke til på messe.
Du lager mykje fint.
God helg.

Anne sa...

Så knallfint! LOVE IT! :D

Lula sa...

Kuuleste julekortet EVER!