tirsdag 13. juli 2010

Back from HoNeYmOoN


Da er jeg tilbake fra to ukers honeymoon i Egypt! Eller dette var visst bare starten sa min mann til meg da vi stod på flyplassen og skulle hjem i går... Honeymoon skulle vare resten av livet sa han... Smask og sukk...

Vi har hatt en herlig reise med litt opplevelser, men mest late dager fylt med soling, bading, drikke og mat... For den som ønsker har jeg valgt ut en knippe med minner som jeg ønsker å dele med dere... Følg med videre nedover for en liten titt på bryllupsreisen vår.....


Hotellrommet vårt......


Utsikt fra verandaen og litt av bassengområdet... Hotellet vi bodde på hadde det største bassengområdet i Hurghada.


Balkongen.....


Badet....



Garderoben vår



Litt av stranda


Basseng med boblebad området, fossefall, lazy river m.m.....


Lobbyen....


Inngangspartiet...


På tur i gamlebyen i Hurghada



På nye marinaen



Middag på Hard Rock første kvelden



Utenfor hotellet på kvelden....
Vi hadde kjøpt en reise med kun frokost som mat, men etter nesten en uke valgte vi å oppgradere til All inclusive noe som gjorde at vi nøt alt vi ville av mat og drikke på hotellet uten å betale hver gang.. Det var frokost, lunsj, drikke og annet ved bassenget, og på stranda, middag, drinker i barene m.m..... Vi bevegde oss ikke så mye utenfor hotellet.... Vi hadde alt vi trengte på denne luksus resorten....


Meg.....


På utflukt til Luxor.....


Alabaster fabrikk


Båttur på Nilen


Karnaktempelet i Luxor





Andreas leker James Bond






Slitne etter en lang tur til Luxor.....


Klar for middag og show, etterfulgt av fotball på storskjerm...



Litt mer fra bassenget....



Lazy river.... Utrolig deiglig... En lang "elv" med strøm... man legger seg på en ring og seiler rolig rundt..... Runden tok ca 15 min....


Hotellet sett fra stranda




Kveldsutsikt fra rommet


Solsenger ute i bassenget var deiglig....


Fossefall



En dag på sjøen med snorkling på flotte korallrev



Lunsj ombord



Honeymooners.......


Klar for lunsj i strand baren...


Love



Her tilbragte vi myyyyye tid.....

Vi har hatt en herlig reise og nå skal vi nyyyte noen dager hjemme før vi reiser på vestlandet.
Jeg gleder meg til å være kreativ igjen.. Det begynte å krible i fingrene på turen:-)

Klem fra meg!

6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Ååå det så vel nydelig ut!! Jeg var på samme sted for 4 år siden, ser det er mere utbygd nå!!!

;0)Gry-Beate

Ageeth Holster sa...

Wauw what a nice pictures and how romantic you two look! Congrats and hope you have a long and happy life together.
Regards Ageeth

Hildegunn sa...

Herlige bilder dere har tatt! Det så ut til å være en fantastisk tur! Flott at du er tilbake og jeg håper du har fått masse kreativ energi :)
Klem

Kristine sa...

Åååååå..... Det ser ut som dere har hatt en helt fantastisk bryllupsreise ;)Flotte bilder og dere er så søte:)
Egypt er nydelig og med all historien og disse fantastiske byggverkene som er laget med håndkraft for mange 1000 år siden. Jeg var der for noen år siden og Luxor er helt vidunderlig storslått!
God sommer videre Gøril! Og jeg gleder meg til å se hva du skal lage siden du klør i fingrene etter å starte på noe;)
Klemmer fra Kristine

Monica sa...

Så utrolig herlig det ser ut. Både stedet, solen, dere, utfluktene ♥ Høres ut som en fin-fin honeymoon også, kos dere med fortsettelsen :)

mettepip sa...

Åh, så nydelige bilder Gøril og for et søtt par!
Ser ut som dere har hatt en vidunderlig honeymoon. Takk for at du deler disse flotte bildene - ble veldig reiselysten nå;)
Ønsker deg en fortsatt flott sommer, og gleder meg til nye lekre prosjekter fra deg!
klem fra Mette