onsdag 14. juli 2010

Bidrag i Ett Trykk - Juni 2010


I juni nummeret av ETT TRYKK hadde jeg med to kort.
Det første var et bursdagskort som min kjære fikk...
Her har jeg for det meste brukt papirer fra Papirdesign(elsker disse papirene). Stempelet er fra Motivet og er farget med distress ink refillers......


Jeg har pyntet med blomster, bling, kakeserviett, charms og jeg har brukt spellbinder dies rundt motivet... Teksten er skrevet med klistremerker...


På innsiden har jeg brukt tekst fra Papirloftet....


Det andre kortet jeg hadde med har hovedmotivet blitt tekst. Stempelet er fra Heartfelt design, og er stanset ut med spellbinder dies...
Papirene kommer fra Maja design, mens blomstene kommer fra min favoritt: Storyteller...


3 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Dette var to nydelige kort. Likte spesielt godt det første med de søte kaninene. Men begge har nydelige farger.

Kerry sa...

Gorgeous card Goril - I love the cute bunnies. Gorgeous colouring. Love Kerry xx

Jannie sa...

Stunning card Goril!!
Love the image and the gorgeous details.
Have a nice day.
Hugs Jannie.