fredag 16. juli 2010

Bingo kort


I morgen tidlig setter vi oss i bilen og skal kjøre maaange timer før vi kommer frem til vår destinasjon, som vist på bildet; Vik i Sogn. På lørdag skal broren til Andreas gifte seg og siden samboeren kommer fra Vik måtte det bli bryllup der! Jeg gleder meg masse, både til bryllup og turen. Gleder meg til å se masse vakker natur og ikke minst hjembyen til svigerinnen min!
Men før vi drar dit har jeg et kort jeg vil vise frem. Jeg har brukt store deler av den regntunge dagen i dag til å pusle med det og ble ganske fornøyd!


Jeg har tatt utgangspunkt i dette bingo kortet og laget et 30 års kort. Jeg har brukt lyse farger og har brukt symaskinen ganske mye her!


Den hvite sirkelen er stanset ut med spellbinder dies, og har fått på noen glitrende stener!


Blomstene er fra Storyteller, mens fjærene kommer fra Panduro. Var foressten innom Panduro i dag da jeg var hjemme hos pappa, men det var ganske ribbet for varer. Salget har tydelig vart en stund og folk har handlet:-) Men noe fikk jeg med meg hjem!


Nøkkelen er Chipboard fra Bazzil som jeg har malt med hvit crackle paint fra Ranger, og svertet i kantene med distress ink - valnut satin.


En tag fra panduro med sløyfe og knapp... Under har jeg en sirkel som er stanset ut med spellbinder dies.....



På innsiden har jeg brukt mønsterpapir fra Panruo, rosa med hvite prikker, gammel bokside, Martha Stewart punch, stempel fra Stempelglede, og en stor tag....


Baksiden med mitt personlige merke!

Ønsker alle en riktig god helg!
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen! De varmer og inspirerer!
Klem fra meg!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Dette var lekkert Gøril! Nydelig kort.
Ha en strålende helg.
Klem:)

Gry-Beate sa...

Så nydelig et kort!! Stilig med den bingo "lappen"!!

;0)Gry-Beate