tirsdag 20. juli 2010

Bryllupskort


Da var vi hjemme fra en herlig tur på Vestlandet og ikke minst et vakkert vakkert bryllup i Vik i Sogn!
I bryllupsgave gav vi penger og de lå i dette kortet!



Jeg har nok en gang laget et posekort med tilhørende tag.
Mønsterarket kommer fra Rhyer, mens boksidene er fra en av mine gamle bøker...


Jeg har brukt stempel fra Stempelglede som er trykket ut med spellbinder dies.
Tagen kommer fra en lokal hobbybutikk og den har blitt svertet med distress ink - Walnut satin...


Blonden kommer fra Panduro, mens stenene er fra Kaiser Craft.



Inne i kortet har jeg laget en pengelomme, samt pyntet med et chipboard hjerte fra Melissa Frances.... Baksiden av tagen er hvit og der skrev jeg en hilsen til brudeparet!

9 kommentarer:

Ageeth Holster sa...

So beautiful!!!!
Regards Ageeth

Bente sa...

Nydelig kort, som alltid fullt av herlige detaljer!
Ha en fin tirsdag!
Klem, Bente

Gry-Beate sa...

Nydelig kort!! Tenker det var noen som var fornøyd med dette!! Mange flotte detaljer!!

;0)Gry-Beate

MonaV sa...

Dette var virkelig et vakkert bryllupskort.

pia iris sa...

lekkert, utrolig lekkert. du er en mester. ha en flott dag. klem pia

Ingun sa...

Nydelig, herlige farger.
God sommer

Kim Piggott sa...

Wow!
Totally stunning!
Superb creation!
hugs
kim x

Angella sa...

Så utrolig vakkert Gøril....kortet er jo en presang i seg selv:)


sommerklem fra Angella

Cathrine sa...

Så utrolig vakkert, Gøril! ♥ Ønsker deg en fin sommer, klem Cathrine:)