fredag 23. juli 2010

Kort i str 13 x 13 cm


Da var jeg hjemme igjen etter noen dager på hytta i Grebbestad, på Sveriges vestkyst! Mandag er det jobb igjen etter fire deilige uker med ferie.
Dette kortet laget jeg etter vi kom hjem fra Egypt, men har ikke fått vist det før nå...
Bakgrunnen er som mange av de andre kortene mine 200 g akvarellpapir som er pyntet med gamle boksider..


Også inni har jeg pynet sidene!


Mønsterpapiret er fra Heartfelt design. Jeg har brukt border punch fra Martha S på kantene rundt mønsterpapiret og bak der har jeg brukt en rund kakeserviett...


Blomster, halvperler, fjær, stempel fra Stempelglede, tag og hyssing er også noe som har gått igjen på de siste kortene mine, og er heller intet unntak her!


Når jeg kom hjem i dag lå et rykende ferskt nummer av Ett trykk i postkassen og et av temaene denne gang var fargelegging.. jeg ble inspirert og skal nå sette meg ned med motiv, og distress!

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Klem fra meg

2 kommentarer:

gea sa...

wow !! its so beautiful !!!!!!

Gry-Beate sa...

Kjempe flott kort! Det er så flott når du bruker boksider!!

;0)Gry-Beate