tirsdag 27. juli 2010

Ny skisse hos skisseboden


Da er det igjen tid for en ny skisse hos Skisseboden... For mer informasjon og inspirasjon; ta turen innom bloggen

Mitt bidrag denne gangen er en pyntet bok. En bok med inspirasjon til nye kort...


Skissen kan pyntes opp eller beholdes som den er... Jeg har valgt en gyllen middelvei... En bok skal brukes og kan derfor ikke ha for mye pynt....


*Detaljer*


* Detaljer *


En annen ting:
Jeg har virkelig fått sansen for noen nye kort, en annen sjanger... Nemlig Shabby Chic stilen... Syntes den er så vakker, men langt fra noe jeg mestrer... Jeg driver å øver meg om dagen, og i går lagde jeg et kort som kansje kan begynne å nærme seg stilen.. Det viser jeg litt senere i kveld!

Klem fra meg!

3 kommentarer:

Ageeth Holster sa...

Beautiful done!
Nice greetings, Ageeth

Trine Lise sa...

Kjempe flott. Behagelig for øyet. -klem-

Marte sa...

Haha, vi er så like vi! :) Sitter å lager meg en inspirasjonsbok jeg også - med tips og triks for den shabby chic stilen på kort! Gleder meg til å se hva du har laget! Denne boken var utrolig søt, fikk inspirasjon til pyntingen jeg :)

Klem fra Martis