torsdag 15. juli 2010

Posekort


I dag viser jeg et posekort jeg laget her om dagen. Morsomt å lage disse kortene... Litt annen vri. Kortet gav jeg til en vennine som nettopp har fylt 30 år!

På kortet har jeg brukt papirpose fra Staples, og mønsterpapir fra Panduro. Herlig sommerlig med vakre rosa sommerfugler på!
Jeg har også brukt en liten bit av en gammel bokside som jeg har svertet litt med distress ink i fargen Walnut satin.


Blonden komer fra Panduro, samt den rosa braden.... Blomstene kommer fra Storyteller og Kutt ut. Jeg har brukt spellbinder til å trykke ut teksten, samt en kakeserviett bak....


Tagen kommer også fra Panduro, mens det rosa båndet kommer fra Kort og godt.
Halvperlene er fra Staples.


Her er tagen på innsiden dratt litt ut....


Tagen til å skrive bursdagshilsen på....


Baksiden med mitt personlige merke som er skrevet ut på dataen og trykket ut med spellbinder dies....

Ønsker alle en riktig god torsdag!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Ageeth Holster sa...

Sooooo beautiful!!!!!! Nice romantic ribbon and so nice colours.
Regards Ageeth

Hildegunn sa...

Knallflott! Herlige farger du har brukt!

Ønsker deg en flott dag!
Klem

Anne Mai sa...

Det var nydelig <3 du er flink :)

Knerten sa...

Nydelig posekort ! Flott papir og pynt :-)

Kirsten Aune sa...

Så nyyydelig posekort, Gøril!! Herlige papirer og vakkert pyntet!
Tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min. Det varmer!

Riktig god sommer til deg også!
Klem fra Kirsten

Oxana sa...

UTROLIGFLOTT!!!