lørdag 24. juli 2010

Wiff of Joy


Som sagt, så gjort! Jeg ble inspirert i går, og fikk malt et par motiver. Jeg fikk også satt sammen et kort med et av de.


Jeg valgte dette herlige motivet fra Wiff of Joy. Hun er malt med distress ink refillers. Fargen på toppen er Victorian Velvet, mens buksene er Weathered wood.


Jeg har brukt herlig mønsterpapir fra Prima, og litt gamle boksider.....
Teksten er fra Stempelglede...


Motivet er stanset ut med spellbinder dies....
Bak har jeg lagt en kakeserviett
Rundt kantene på mønsterpapiret har jeg brukt liquid pearls...



Halvperlene kommer fra Kort og godt, mens brad`en kommer fra Panduro....


Ønsker alle en riktig god lørdag!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Kjære Gøril!! For et nyydelig kort! Åå jeg bare elsker vintagestilen din!!
Ha en flott lørdag du også:))
Go'klem fra Camilla

Kristin sa...

Så nydelig kort! Du er så god til å få organisert tingene på kortet på en flott måte! :)

Meretekj sa...

Kjempeflott kort, som alle de andre du lager:)

mettepip sa...

Kjempesøtt kort Gøril! Likte veldig godt fargene du har brukt. Ble stilig med den gamle boksiden og kakeservietten bak.
Ønsker deg en flott sommerhelg!
klem fra
Mette

Jorill sa...

For et nydelig kort ! Lekkert pyntet og fine farger.
Ha en super fin lørdag:0)