søndag 22. august 2010

Dansende Tilda


Jeg har fått meg en ny Tilda, og da måtte malekost og distress frem igjen. Herlig denne jenta!
Jeg har malt henne med fargen Stormy sky på kjolen og valgt papirer og tilbehør etter den!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Magnolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Magnolia og maja design
Pynt: Gammel bokside, kakeserviett, EK sucsess borderpunch, blomster fra prima og papirloftet, brads fra Nille, sommerfugl fra Karen Marie Klipp utklippsark, tags fra Papirloftet, bånd fra Kremmerhuset.
Annet: Alle paneler er sydd på maskin og svertet med distress ink - valnut satin. Motivet er malt med distress ink og trykket ut med spellbinder dies.


Detaljer




Ønsker alle en riktig god søndag!
Her blir det tur med hunden, eplekakebaking, jobbing, litt skolearbeid og kanskje noen kort? :-)

Klem fra Meg

6 kommentarer:

Bente sa...

Herlig kort, lekre farger!! Eplekake hørtes aldeles herlig ut, av mangel på epler får jeg heller gå for kaken jeg hadde planlagt allerede idag - gulrotkake, men den er ikke så verst den heller :)
Ha en fin søndag!
Klem, Bente

Anne sa...

Kjempeflott kort, nydelig pyntet. :)

Marja Sch sa...

Ohhhh wow what a gorgeous card. Hugs Marja

martina's kaartjes sa...

I like this one ! Lovel colours, great image.
Have a great sunday,
greetings, Martina
x

Therese sa...

Nydelig kort. Flott oppsett og masse herlige papirer. Mmmmm, eplekake...det hørtes godt ut...med is....;)

Merethe sa...

Så lekkert og herlig kort. Det var et nydelig motiv og flott pyntet.