fredag 27. august 2010

En liten prinsesse


God morgen fredag!!! Fredag er så absolutt min favorittdag i uken! Masse fri å se frem til.....
Det går raskt mellom innleggene på bloggen her nå, så det er bare å henge på:-)
Og...... vær forberedt på et ordentlig bilderas i dette innlegget!


Etter å ha gått igjennom alle produktene jeg skal ha med på messa i morgen, fant jeg ut at det manglet baby kort.... Det måtte jeg gjøre noe med, og her er resultatet... Et rosa prinsesse kort!!!!
Jeg har laget et kort i strørrelsen 13 x 13 cm...


Jeg tok utgangspunkt i det nydelige vintage bilde jeg fant på nett... Helt herlig....


Teksten er stempel fra Papirloftet....
Båndet er fra Panduro, mens knappen er fra Moss Hobbykunst... Jeg har også brukt en liten hjertecharm jeg har kjøpt hos Kuttut....


Gamle postkort, og en tag er også deler av pynten...


Papirene kommer fra Maja design. Jeg har også brukt en gammel bokside som bakgrunn på dette kortet...



Postkortene har jeg funnet ulike steder på nett.....




Blomstene kommer fra Papirloftet og Storyteller... Rosene er svertet med blekk og har fått glitterlim på seg....


På baksiden har jeg mitt personlige merke... Skrevet i Word og printet ut!

Ønsker alle en riktig god FREDAG!

5 kommentarer:

Anne Mai sa...

Det var et lekkert kort :D likte det veldig godt, kansje jeg får ta opp scrappetinga mine igjen :)

Anne sa...

Utrolig nydelig.
Masse lekre lag og detaljer. :)

papirdilla sa...

Så nydelig! Likte så godt lag-på-lag-effekten. Synes alltid du bruker så lekre og delikate farger:) Og motivet er veldig vakkert.

Klem,
Hanne

mettepip sa...

Nydelig Gøril! Lekkert med lag-på-lageffekten. Så mye fint du finner på nettet da;)
Vakre farger som alltid!
Lykke til med messa!
Klem fra
Mette

mettepip sa...

Nydelig Gøril! Lekkert med lag-på-lageffekten. Så mye fint du finner på nettet da;)
Vakre farger som alltid!
Lykke til med messa!
Klem fra
Mette