mandag 23. august 2010

En rosa dansende Tilda


I dag har jeg en rosa dansende Tilda å vise frem!
Syntes hun er så nydelig, så jeg måtte male to stykker når jeg først fikk henne:-)


Har tatt i bruk noen gamle blomster jeg har liggende..Etter rosene kom har jeg glemt disse blomstene litt....


Til dette kortet har jeg brukt:
Motiv: Manolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Maja design
Pynt: Gammel bokside, tag fra papirloftet, brads fra Nille, roser fra Storyteller, papirblomster fra papirloftet, bånd, EK sucsess border punch og glitterlim fra Rhyer.


Alle mønsterpapir er sydd på maskin. Rundt motivet har jeg også sydd på maskin, men har latt være å bruke tråd!

Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg!

7 kommentarer:

martina's kaartjes sa...

Superb card ! Really beautifull ! Love it !
Have a nice day,
greetings, Martina
x

Anne sa...

Kjempefint, flott pyntet! :)

Hanne sa...

Flott kort med et nydelig motiv! Alltid lekre detaljer i dine kort:)
Hanne

Ellen sa...

Så fin hun er!:) Mange flotte farger og ikke minst detaljer du har.
Ønsker deg en koselig og kreativ kveld:).
Ellen:)

mettepip sa...

Ja, dansende Tilda var jammen meg herlig;) Flott kort du har laget igjen Gøril, med mange lekre detaljer.
Kjenner meg igjen i det med blomstene - blir brukt mest roser og en glemmer nesten bort de andre;)
Ha en fortsatt flott og kreativ uke!
klem fra
Mette

Kim Piggott sa...

Oh wow!
This is so very beautiful!
hugs
kim x

Victoria's blogg sa...

Lekkert kort, Gøril. Syns det er så flott når du blander vintage med "vanlig". Gir et flott spill i kortet. Og Tilda var også flott fargelagt:-)

Klem fra Victoria