onsdag 25. august 2010

En rosa vintage notatbok


En liten kollasje med bilder fra dette innlegget:-)



Her er en notatbok jeg har pyntet... Har valgt et av mine favoritt papirer fra Maja design. Ble så glad da jeg endelig fant en butikk som hadde igjen papirer i den første serien hennes!
Jeg har igjen gått for vintage stilen...


Detaljer...
Rosa bånd fra Panduro og knapp i tre fra Moss Hobbykunst....


Notatboken er pyntet med:
Papir: Maja design
Motiv: Nett
Pynt: Gammel bokside, postkort(nett), roser fra Storyteller, blonde fra Moss Hobbykunst, klistremerke bokstaver, fjær fra Rhyer, bånd....



Nok et bilde av forsiden... Lastet opp feil og klarer ikke slette bilder... Vet ikke hva som er feil her.........


Baksiden er også pyntet med ark fra Maja design, gammel bokside, postkort, tag, og mitt personlige merke!

God onsdag!
Klem fra meg

4 kommentarer:

Anne sa...

Nyydelig flott, lekkert pyntet og herlige farge. :)

CraftyC sa...

Wow, its gorgeous. Love the colours and so beautifully embellished!
Claire

Ida sa...

Det er jo bare vakkert! Enig at det er en flott serie ark av Maja. Likte godt postkort sammen med resten av pynten!:)
Ida

Anne Mai sa...

Så flott den var :) likte godt håndlaget av stempelet :)