søndag 15. august 2010

Esken er ferdig!!!


... og det er to tags også!
Den som går i rosa skal følge med i esken.


Det er ganske store tags som jeg har kjøpt i en lokal hobbybutikk. Jeg har pyntet den med mønsterpapir fra Maja design, gammel bokside, blonde, knapp, charm og roser...
Ja også et bilde:-)
Båndet er kjøpt hos Moss hobbykunst...


Den andre tagen er også pyntet med papir fra Maja design. Jeg har også brukt en kakeserviett, et bilde, blonde, og roser....
Organza båndet er fra Kremmerhuset...


Her er selve esken. Den har jeg selv kuttet til og brettet...


Jeg har pyntet den med mønsterpapir fra Scrappers choice, kakeserviett, blonder, roser, bilde, og stempel fra Heartfelt design....


Med fire kort og en tag ble det akuratt plass!!!

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Nydelig, nydelig! Herlige vintagebilder du har brukt! Flott eske, en stilig gave du har laget!

Ønsker deg en fin søndag!
Klem

Anne sa...

Woow, så flott alt sammen var! Esken og tagsene, alt var helt nydelig! :)