lørdag 7. august 2010

Ha en fin bursdag...... - sa Tilda Pirat


På denne deilige lørdagen vil jeg vise frem Pirat Tilda. Hun ble ferdigmalt i går, og har i dag fått plass på dette kortet!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Magnolia
Tekst: Stempelglede
Papir: Inkido og Magnolia
Pynt: Tag, fjær, blonde, og hyssing fra Panduro, blomst, og prikkete bånd fra Papirloftet, roser fra Storyteller, knapp fra Rhyer, Charm fra Kuttut, og halvperler fra Staples.
Annet: Alle papirer er sydd på maskin, Tilda er malt med distress ink, og jeg har brukt litt Stickles på roser, tekst og Tilda.







Ønsker dere en riktig god lørdag!
Klem fra meg....

4 kommentarer:

Wenche sa...

Et nydelig piratkort, Gøril!! Herlige farger og dp og så mange lekre detaljer. Nydelig søm.
Ha en riktig fin helg!

Klemmer fra Wenche :0)

Bente sa...

Lekkert kort, nydelig fargelagt Tilda og flotte papirer! Herlig oppsett!
Ha en fin lørdag!
Klem, Bente

Anne sa...

Knallflott!
Syns det er SÅ stilig med tekst som bakgrunn, og ellers var alt kjempeherlig. :)

Ida sa...

Dette er flott gjennomført. Tilda er tøff som pirat! Likte alt her jeg!:)
Ida