tirsdag 3. august 2010

Hänglar gutt


I går kveld fant jeg denne hänglar gutten: Ferdig malt for lenge siden... Det resulterte i dette kortet!


På kortet har jeg brukt:
Papir: Hvit bazzil canvas og beige swiss dotted bazzil
Mønsterpapir: Maja design og Kaiser Craft
Motiv: Hänglar
Pynt: Blonde fra Rhyer, bånd fra Panduro, metallhjørner fra Kort og godt, blomster fra papirloftet, halvperler, bling - brads fra Nille, og klistremerke bokstaver.
Annet: Motivet er malt med distress ink. Alle mønsterark er sydd på maskin.


Detaljer.....

Under teksten har jeg brukt hvit crackle paint...

4 kommentarer:

Tinemor sa...

Hei

Utrule flott kort!! Flotte fargar ilag og ikkjeminst flott fargelagt!! Masse flotte ting på kortet ditt!!! :o)

Anne sa...

Så knallflott!
Elsker oppsett og pynt, helt herlig. :)

Gro sa...

Så nydelig kort!
Helt i mine farger.... ;-)

Tusen takk for kjempekoselig kommentar om bildene mine....
Det er alltid hyggelig når noen liker det man driver med... :-)
Jeg har tatt allesammen selv, og hvis du har lyst på det ene, er det bare å ta det. Du har min fulle tilatelse....:-)

Klem, Gro

Ida sa...

Hei!
Dette var et kjempefint kort med fine paneler! Fine farger og dekor:)
Ida