mandag 9. august 2010

Hjertelig til lykke


Et enkelt kort jeg lagde i går kveld. Kortet måler 14 x 11.5 cm og skal være ett av flere i en eske. Esken skal selges på husflidmessen jeg skal være med på!


På kortet har jeg brukt:
Stempel: Norsk stempelblad
Papir: Maja design
Pynt: Tag fra Panduro, roser fra Kort og godt, metall sommerfugl som er malt hvit og svertet, Martha Stewart punch, og organza bånd.


Hjertelig til lykke kan brukes til så mangt


Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg!

3 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelig, Gøril!! Virkelig lekre farger og et flott oppsett!!
Og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, det setter jeg stor pris på!

Ha en fin fin kveld!
Klem Wenche :0)

Kim Piggott sa...

Wow!
Love your beautiful card!
hugs
kim x

Hanne sa...

Nydelig kort med fin design. Dette likte jeg godt!
Hanne