søndag 1. august 2010

Julekort og flere til og fra lapper


Det ble produsert litt i går... En regntung dag er perfekt til kort laging:-)
Jeg laget et sart og hvitt julekort! Enkelt, men alikevel vakkert syntes jeg... Herlig hvitt....


Jeg har brukt de samme materialene som jeg hadde på til og fra lappene i forrige innlegg. Håndlaget papir, gammel bokside, tyll, blonde, bilde fra nett og stempel fra Stempelglede. Jeg har også brukt en hvit fjær og en gammel knapp!



Flere til og fra lapper ble det også... Alle bildene er fra nett...








Og til slutt et enkelt julekort!

3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Nydelige og sarte kort:) har fulgt med i bloggen din lenge, og elsker stilen din! Kan jeg spørre om hvor mye du tar for til-og fra lappene? Holder på å lage selv til julemesse,men har aldri vært på det før, og aner ikke hvordan jeg skal prissette :)
Ha en fortsatt fin søndag :)

Anne Kristine sa...

Ååå så lekre kort!
Masse inspirasjon å hente her :o))
Ha en herlig søndag.
klem Anne

Anne sa...

Alt var jo skikkelig flott!
Herlig og nydelig! :)