tirsdag 10. august 2010

Med ønsker om alt godt for dagen og fremtiden


I går fikk jeg laget dette kortet, som blir det andre til esken min! Her har jeg brukt litt mørkere farger enn de jeg vanligvis bruker. Uvant... Kortene i disse størrelsene og av denne typen er perfekte for et dykk i de to store skuffene jeg har med restepapir:-)


På kortet har jeg brukt:
Stempel: Norsk stempelblad(tekst), stempelglede
Papir: Kaiser Craft, akvarellpapir 200g
Pynt: Halvperler fra kort og godt, sløyfebånd fra Nille, knapp og hyssing. Jeg har også brukt glitterlim fra Rhyer rundt kanten på tekstrammen.
Teksten er trykket ut med spellbinder dies.

Kortet har størrelsen 14 x 11,5 cm

2 kommentarer:

Wenche sa...

Det ble så lekkert i de fargene, Gøril!! Og du kan trygt lage flere "mørke" kort, flinka ;0)

Klemmer fra Wenche :0)

Heidi sa...

Dette var nydelig!
Synes de fargene er lekre jeg:)
Kortet i innlegget under er også bare helt nydelig.
Ha en fin dag!
Klem:)