tirsdag 17. august 2010

Notatbok


Jeg har prøvd meg på vintage stilen igjen og denne gangen er det en enkel notatbok som har blitt pyntet!
Jeg har brukt mønsterpapir fra Prima.. Enkelt i duse farger....


Sommerfuglen er fra Rhyer, og den har jeg påført Crackle accents fra Ranger....


Bilde har jeg printet ut fra nett, det samme med det gamle kortet i bakgrunnen. Alle roser er fra Storyteller, knappen har jeg kjøpt hos Hobbykunst Moss, det samme med blonden.
Poststempelet kommer fra Autumn leafs....


Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem fra meg!

7 kommentarer:

Victoria's blogg sa...

Du er bare rå, Gøril! Dette var nydelig med flotte detaljer. Roser deg for alt det flotte du lager!

Klem fra victoria

Grethebella sa...

Guri så flott denne ble. Vintage er helt klart noe du behersker. Nydelig pyntet bok :)
Klem Grethe

Cathrine sa...

Så utrolig mye vakker du har laget i det siste Gøril! Dårlig på å kommentere når jeg er innom, men er innom hver gang det er update altså, har bare ikke alltid like god til til å legge igjen spor etter meg :)

Håper du har det fint!

Klem fra meg

Connie sa...

Nydelig bok du har laget.
Ha en fin kveld.

Anne Kristine sa...

Nyydelig pyntet og herlig vintage stil :o))
Me like!!!
Ha en fortsatt fin kveld.
klem Anne

Sylvi@ sa...

OMG. Dette var alldeles nydelig altså !!
Såå nydelig pyntet:-)

Anne sa...

Kjempelekkert!
Spennende detaljer, spesielt poststemplet osv.