tirsdag 31. august 2010

Rosa tag


En rosa bursdagstag laget med spellbinder die.
Siden jeg klipper til tags selv, fant jeg ut at noen av spellbinder sine dies passer perfekt til dette!


Tagen er laget av 300 g akvarellpapir, og er pyntet med rosa mønsterpapir fra Panduro.


Jeg har også brukt en gammel bokside, en kakeverviett, blonder fra Moss Hobbykunst, perlebånd fra Panduro, roser fra Storyteller, halvperler, tag fra Papirloftet, rosa bånd fra Kremmerhuset,,,,,


Teksten er stempel fra Stempelglede!




Takk for at du besøker bloggen min!

Klem fra Meg!

5 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Nydelig...nydelig ...det du lager blir så delikat og flott!
Liker det kjempegodt :o))
Clip art cd ...en cd jeg fikk tak i på ebay. Masse vintage motiver :o))
Ha en fortsatt fin dag.
klem Anne

Ingun sa...

Nydelig tag.
Masse fine detaljer, lurt å lage selve taggen i lit tykk akvarell.
Takk for inspirasjonen.

Anne sa...

Utrolig flott! Lekker form, og den blonden gjorde seg veldig her! :)

Kari sa...

Så nydelige tag'er du lager! Får lyst til å prøve å lage noen selv:-) Lurer veldig på hvordan baksiden er?

Klem, Kari

Grethebella sa...

Så utrolig nydelig. Masse lekre detaljer, og nydelige farger.
Klem Grethe