lørdag 28. august 2010

Tag og rapport fra første dag på messe:-)

Heisann og hoppsann!!!
Første dagen på Husflidmessen gikk supert! Fikk solgt masse, og er redd jeg har litt lite produkter i morgen.... Men jeg får brette opp armene å lage litt mer i kveld....
På messen har jeg esker m/kort, tags, flaskekort, vanlige kort, fyrstikkesker, bokmerker... Det som gikk aller først var alle eskene mine... Tok kansje litt lite for dem, men de ble godt mottat ihvertfall... Alle tags er borte, og nesten alle bokmerker....
En del kort er solgt, men dette var det jeg hadde aller mest av så jeg har fortsatt noen igjen....
Jeg tjente inn mange penger som sagt, men klarte jo også å bruke litt... Kjøpte en lekker strikket vest, og svigermor var så snill å spanderte et lekkert sjal/sjerf... Disse skal jeg vise i et annet innlegg... Så mange dyktige mennesker det finnes der ute!

Men over til tagen.. Denne ble foressten solgt i dag!


Jeg har laget en grønn tag med tekst fra Heartfelt design......
Mønsterark fra Maja design.....


Teksten er stanset ut med spellbinder die.....



Jeg har pyntet med blonder fra Moss Hobbykunst og kort og godt. Blomstene kommer fra Papirloftet og storyteller....


En liten tag som pynt med knapp, bånd og hyssing!



Ønsker dere alle en riktig god lørdags kveld!

6 kommentarer:

papirdilla sa...

Helt fantastisk nydelig denne tagen også! Herlig tekststempel.

Ikke overraskende at du har solgt bra på messa. Det er jo så nydelig alt du lager:) Lykke til med morgendagen!

Klem,
Hanne

Kim Piggott sa...

Oh wow!!!!
Such beautiful stunning work!
hugs
kim x

Iren sa...

Så lekker denne var! Skjønne farger, pynting og skjønn tekst :)

Klem

Wenche sa...

Ikke rart det går unna, Gøril. Du lager jo så utrolig mye lekkert!! Skulle likt å snust litt på bordet ditt.
Klemmer fra Wenche :0)

mettepip sa...

Så moro at det går så fint på messa da Gøril! Ikke overrasket altså, for så mye flott som du har produsert!
Skulle vært moro og vært der og sett på standen din.
Lykke til i dag også!
klem fra
Mette

Anne sa...

Nyydelig!
Skjønner godt at du har fått solgt mye! :)