tirsdag 24. august 2010

Tag


Jeg syntes det er morsomt å lage tag`s... Her har jeg laget en fra bunnen av, på den måten får jeg den størrelsen jeg selv ønsker!
Men..... Jeg lurer på en ting: Hva bruker du tag`s til?
Selv syntes jeg de passer godt til bursdager og andre anledninger som et alternativ til kort, så det må være rom til å skrive en hilsen bak!


På denne tag har jeg brukt:
Papir: Maja design
Motiv: Nett
Pynt: Blonder, MS punch, chipboard nøkkel fra Bazzil;malt med hvit gesso, roser, fjær, tag, bånd, og metall sommerfugl fra Kort og godt, også malt med gesso!
Annet: Jeg har også brukt et poststempel.... Kjøpte en pakke med ulike poststempler for et år siden, men jeg husker ikke hvem produsenten er!


Til slutt må jeg oppfordre dere å besøke bloggen til Anne om dere liker å lage tag`s! Hun lager de vakreste tag i vintage stil!

6 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Nyydelig tag,Gøril!
Likte så godt oppsettet og den lille ekstra tag'en du har fått med.
Herlig vintage stil :o))
Klem Anne

Ann Kristin sa...

Herlig rosafarge på den nydelige tag'en :)

Margareth sa...

Denne var nydelig :-)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Nydelig tag du har laget, skikkelig romantisk med rosa å koselig bilde du har brukt:)

papirdilla sa...

Helt nydelig. Lekre farger og fantastisk flott pyntet. Så utrolig mange detaljer du har fått med!

Synes også tags er veldig gøyale å lage. Ble veldig inspirert av denne:)

Klem,
Hanne

Anne sa...

Kjempeskjønn var den, flott pyntet. :)
Jeg selv liker også godt å bare pynte tags som de er, lage til/fra-lapper av små tags, eller bruke dem som dekorasjon på kort eller LOer.