mandag 30. august 2010

Tag


Mandag er godt i gang, og jeg kjenner at det har vært hardkjør i helgen!
Er så trøtt og sliten at det snart blir en liten lur:-)
Men først vil jeg vise denne tagen jeg laget til messen!


Selve tag`en er laget av akvarellpapir 300g. Jeg har brukt hjørne avrunder på toppen.


Mønsterpapiret er fra Maja design, restepapir fra en av de overfylte skuffene:-)


Jeg har pyntet med gammel bokside, kakeserviett, roser fra storyteller m/glitterlim på, og halvperler!
På toppen; organza bånd fra Kremmerhuset.


Bildet har jeg funnet på nett, mens teksten er stempel fra stempelglede.
Jeg har stanset ut teksten med dies fra spellbinder,


En ting folk likte godt var alle vennskapstekstene som var på kort, tags og esker. Koselig å se at så mange vil varte opp vennene sine!
Ordtaket: "Magi er å ha tro på seg selv......................" var også en sikker vinner!

Ønsker alle en riktig god mandag videre!

Klem fra meg

1 kommentar:

mettepip sa...

Utrolig vakker Gøril! Blir så inspirert av disse flotte tagene dine! Kjekke å ha liggende også.
Utrolig nydelig motiv du har brukt her. Vakre farger og detaljer!
Ha en fortsatt fin kveld.
klem fra
Mette