torsdag 26. august 2010

Takk for at du er min venn


Her kommer enda en tag.. Denne gangen er det teksten som står i fokus....


På tagen har jeg brukt:
Papir: Maja design
Tekst: Heartfelt design
Pynt: Gammel bokside, blonde, perlebånd, knapp, blomster, bling, bånd....
Annet: Alle kanter er svertet med distress ink i fargen Valnut satin...


Messa nærmer seg med stormskritt... Bare to dager igjen, og i går begynte jeg å sette opp stand(bare her hjemme)... Litt greit å vite hvordan ting kommer best frem... Skal også lage pris plakat tenkte jeg... Også må jeg lage noen flere produkter.. Men alt i alt har jeg ganske mye nå.....



Ønsker alle en riktig god torsdag ettermiddag!

4 kommentarer:

Anne sa...

Nyydelig, elsker kontrasten til den røde blomsten her. :)

Ida sa...

Enda en nydelig tag! Digger teksten.
Lykke til med messe!
Ida

martina's kaartjes sa...

These are lovely creations ! Warm colours ! Great job.
Have a nice evening,
Martina
x

Heidi sa...

Virkelig en nydelig tag du har laget.