søndag 29. august 2010

To esker og oppsummering av Husflidmessa!


Da var messehelgen over og jeg er virkelig SUPERFORNØYD med salget! Så mange har handlet og det har vært mange gode tilbakemeldinger! Jeg har nesten ikke varer igjen, bare noen få kort,,,,,
Jeg hadde ikke store standen da jeg hadde tatt med eget bord... Et gammelt campingbord, men følte jeg fikk gjort det beste ut av det... Tok med meg en stol og krakk som også ble en del av utstillingen!



Her er bilde fra lørdag morgen, før alle kundene kom!
Som jeg skrev i forrige innlegg gikk det utrolig mye varer på lørdagen, og jeg følte jeg måtte produsere litt mer til søndagen. Det er jeg glad jeg gjorde, og det gikk virkelig unna i dag også! Det var ikke noe produkt det gikk mest av, men tags var virkelig populært!

Esker var også noe kundene spurte etter, så etter å ha solgt ut alle på lørdag fikk jeg laget noen flere i går kveld!


Jeg har pyntet en ferdig eske med papir fra Maja design. Alle kanter er svertet med blekk.....


Rundt kanten har jeg brukt blonde fra Kort og godt.....Jeg har også festet en knapp med bånd i...


Litt rosa sløyfebånd og en bling!


Teksten er fra Stempelglede, mens diamantene rundt teksten er fra Kaiser Craft!



En rund eske med englebarn i fokus!
Også her er Maja design sine mønsterark representert:-)


Blondene har jeg kjøpt hos Moss Hobbykunst.....


Teksten er fra Stempelglede, kakeserviett fra Papirloftet, roser fra Storyteller og hjertecharm fra Kuttut.. Motivet er kuttet ut med Spellbinder dies.....

Nå er jeg helt utslitt etter en helg fylt med salg og produksjon!
De siste timene av helgen skal tilbringes foran Tv skjermen!

Klem fra meg

7 kommentarer:

Bente sa...

Ubeskrivelig masse lekkert du lager så jeg begriper veldig godt at du kom så godt som tomhendt hjem igjen etter en sånn messe!! Nydelig!

Klem, Bente

Yvonne sa...

Så utrolig masse flott du hadde til salgs på messa! Og så gøy at det ble revet bort. Gratulerer med salg!
Nydelige disse eskene dine og, med lekre detaljer!
Ha en sløv tv-kveld og en flott uke!
Klem

Victoria's blogg sa...

Du altså! Du er jo bare helt rå! Så mye vakkert du har laga, så mye energi og så mye du produserer. Hvor tar du det fra? Bøyer meg i støvet for deg;-)

Klem Victoria

Cino sa...

Gratulerer med vel overstått husflidsmesse og godt salg! Det er virkelig fortjent, for standen din er jo kjempelekker, og det du har laget er nydelig! Og det ser jo ut som at alle produktene matcher hverandre også, og da blir jo helhetsinntrykket så rent og harmonisk.

Og hvordan du rekker å lage opp flere nydelige esker etter første dags salg er jo bare til å undre seg over. Du må virkelig ha det i fingrene! Kjempeflink er du!

Heidi sa...

Du lager så mye utrolig lekkert, så jeg skjønner godt at tingene dine ble revet bort:)
Ha en flott dag!
Klem:)

Anne Kristine sa...

Så utrolig nydelige ting du har laget...ikke rart at alt ble solgt :o))
Ser så lekkert og harmonisk ut!
Ha en herlig og kreativ uke :o)
KLem Anne

Anne sa...

For noen nydelige kreasjoner, boden din så virkelig lekker ut! :)
Gratulerer med en vellykket helg, nå har du vel masse penger å bruke på scrappesaker. ;)

(lurer bare på noe... hvor mye tok du for de forskjellige tingene?)