fredag 13. august 2010

Varme gratulasjoner


Det siste kortet til esken er ferdig, og det måtte bli et gratulasjons kort....


På kortet har jeg brukt:
Str: 14 x 11,5 cm
Stempel: Stempelglede
Papir: 200 g akvarellpapir(Canson)
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Martha Stewart border punch, halvperler, roser fra Storyteller, diverse blomster, bånd fra Panduro, og glitterlim.


Esken som skal ha kortene er også ferdig, men før jeg viser den skal jeg lage et par tags som også skal følge med!


Ønsker alle en gooooood fredag!
Klem fra meg....

5 kommentarer:

Ellen sa...

Såå masse nydelig og flott du lager!:) Dette var så herlig, med nydelige farger og flotte detaljer..som du alltid gjør:). sikker på at du får solgt masse på messen!
Gleder meg til å se eksen ferdig:).
Ønsker deg en ny og herlig dag som "nybakt" frue!:)
Ellen:)

martina's kaartjes sa...

This is really great ! Love the colours you used ! Lovely.
Greetings, Martina
x

Ida sa...

Enda et kjempefint kort! Gleder meg til å se hele resultatet!:)
Ida

Ageeth Holster sa...

Great card and so nice colourcombination.
Regards from Ageeth

Anne sa...

For et nydelig kort!
Skikkelig flott at det ser veldig enkelt ut, men når man ser nærmere på det er det fullt av detajler.
Kjempelekre disse vin-kortene du har laget også. Lekkert! :)