torsdag 12. august 2010

Vinflaske kort


Her er to vinflaske kort jeg har laget. Disse skal også selges på messen om ikke mange helger:-)
Jeg har planer om å lage 10 stk totalt, så hold utkikk;-) og som alltid er det bilderas på denne bloggen!!!!


Malen til kortene har jeg hentet hos Anita.
Malen finner du her
Jeg har dratt den ut slik at jeg får den størrelsen jeg selv ønsker!


På kortet har jeg brukt:
Motiv: Nett
Stempel: Heartfelt design
Papir: 200 g Akvarellpapir, bazzil canvas
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Kakeserviett, roser, halvperler....
Teknikker: Jeg har brukt spellbinder dies til å trykke ut bilde, og rammen rundt. Hullet til å henge kortet over vinflasken er også laget ved hjelp av spellbinder dies....




Det andre vinkortet har også vintage look.... Her tok jeg utgangspunkt i bildet jeg har brukt, og fant papirer etter det... Mønsterarket er fra Scrappers Choice.


Teksten er stempel fra Stempelglede....
Jeg har også brukt rose fra Storyteller, bånd fra Kremmerhuset og halvperler!


Ha en strålende torsdag!

7 kommentarer:

Tinemor sa...

Kjempe nydelige!! Detta må eg og prøva :) Messa om 13 dagar for meg.. Kan eg spørra kor mykje har du tenkt å selga slike for?

Ha ein flott dag :)

Tinemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingunn sa...

Lekre kort somm alltid!

Jorill sa...

Nyyydelig !!!!!!
Lykke til på messa, og ha en fin dag videre :0)

Marte sa...

Nydelige vinkort, og som vanlig har jeg også bestilling på et sånnt i dag. Flaks for meg at jeg alltid kan stikke inn til deg for hauger med inspirasjon! ;)
Håper du har det bra, søta!
Klemmer fra meg

papirdilla sa...

ÅÅÅÅ, disse var lekre! Har virkelig sans for stilen din:)

Klem,
Hanne

Snuppelure sa...

wow så fantastisk lekkre vinflaskekort :)))