lørdag 14. august 2010

Vinkort


Har laget et nytt vinkort/vintag..... denne gangen med en annen vri!
Jeg har brukt spellbinder dies for å få den formen jeg ønsket og festet bånd med sløyfe gjennom to eyelets.
Jeg ønsker meg forresten noen store eyelets, men syntes disse er vanskelige å finne.. Noen som vet hvem som har det?


På Vintagen har jeg brukt:
Papir: Prima, gammel bokside
Motiv: Nett
Tekst: Klistremerker
Pynt: Roser fra storyteller, blonde fra Panduro, bling fra Panduro, og hvitt sløyfebånd fra Kremmerhuset....


Nærbilde på hvordan jeg har festet tagen. Den kan enkelt tas av og på en flaske!



Ønsker alle en riktig god lørdag!

3 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Oh wow so in love with your beautiful tag!
hugs
kim x

Anne sa...

Kjempelekkert! :D

Hildegunn sa...

Wow, så masse flott du har laget siden sist jeg var innom deg her i bloggen! Skikkelig kjekt med kort til vinflasker! Det skal jeg også prøve etterhvert :)

Ønsker deg en fin dag!
Klem