torsdag 19. august 2010

X - antall bokmerker...


I dag er det bokmerker som står for tur:-)
Dette første har papir fra Maja design. Jeg har brukt et av mine favoritttekster fra Stempelglede og pyntet med blonde, fjær og knapp. I hjørnet har jeg satt på et metallhjørne....



Det andre bokmerket har også mønsterpapir fra Maja design. Jeg har også brukt en bit av en gammel bokside samt blonde og et nydelig vintage bilde.



Nok en gang mønsterpapir fra Maja design, gammel bokside, blonde, fjær, og knapp.



Igjen::: Mønsterpapir fra Maja design, vintage bilde, blonder, gammel bokside, og metallhjørne.



På dette har jeg brukt et stempel fra Wiff of Joy. Passer egentlig utmerket til bokmerker!
Jeg har også brukt papir fra Maja design, blonde, klistremerke bokstaver....


Her har jeg lekt meg med distress ink. Svampet på akvarellpapir, sprutet litt vann på og brukt crackle paint her og der....
Jeg har stemplet med ulike stempler fra Stempelglede.


Det siste har gammel bokside som bakgrunn, et herlig vintagebilde, blonde, og klistremerkebokstaver!

Thats all!!!!

Klem fra meg

6 kommentarer:

martina's kaartjes sa...

Very pretty bookmarks, looking great.
Have a lovely evening,
Martina
x

Ingrid sa...

How great! They are all beautiful, all!
Hugs Ingrid

trine sa...

Så flotte bokmerker. Post stemplet var virkelig prikken over i en. Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i det?

Klem Trine.

Heidi sa...

Nydelige bokmerker Gøril.
Klem:)

Anne sa...

Woow, alle bokmerkene er jo HELT nydelige!

jolanda sa...

wow these bookmarks are stunning!!
hugs jolanda