lørdag 11. september 2010

En hilsen fra hjertet


I går hadde svigermor bursdag og jeg, som damen i huset, har selvfølgelig ordnet med bursdagsgave!
Jeg har pyntet en rund boks med herlig papir fra Maja design.


Stempelet er fra Heartfelt design, og er stanset ut med spellbinder dies..... I enden har jeg festet et lite hjerte jeg har kjøpt hos Kuttut....


Engelen er fra Samme mønsterark, bare klipt ut og limt på på nytt. Jeg har brukt crackle accents på vingene.....
Oppi esken ligger et hjertesmykke fra Hjerter design.... De lager de vakreste smykker!


En kakeserviett, en liten fjær og selvfølgelig roser er med på esken!



I tillegg til denne gaven har jeg laget et lite album.
Jeg har brukt Bingo album fra Melissa Frances, og en ting er sikkert.... Disse albumene er ikke noe for meg... Jeg liker prosjekter som ikke går over flere dager. Jeg skal helst være ferdig før jeg har begynt eller så mister jeg litt interessen!


Men albumet ble ferdig, og inni er det fullt av bilder fra en begivenhetsrik sommer...
Det har vært mange familiesammenkomster denne sommeren... Begge hennes sønner har giftet seg, og jeg som elsker å ta bilder fikk ihvertfall knipset en del i det ene bryllupet:-)



Jeg kan ikke vise sidene i albumet foruten denne ene. De andre sidene har bilder av svigermor og resten av familien og jeg har ikke spurt om lov til å legge ut på nettet... Men på denne siden er det vår lille familie som har hovedrollen...
På den ene siden ser dere det lille "barnet" vårt Musty... Så vakker, og fortjener så absolutt en plass i dette familiealbumet...
På den andre siden har jeg laget en lomme med en papirpose. Oppi lommen ligger tre tags, og disse har igjen bilder på hver side. Så seks bilder har jeg klart å lure oppi denne lommen... Alle bildene er fra vårt bryllup... I resten av albumet har jeg laget tre slike lommer til... Den ene inneholder bilder fra hennes andre sønn sitt bryllup, og den siste har tags med bilder av barnebarnet Signe!

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!
Klem fra meg!

9 kommentarer:

martina's kaartjes sa...

What a crafting !!! Love the vintage style, it's perfect !
have a nice weekend, greetings, martina
x

papirdilla sa...

Jeg gir meg bare ende over, jeg!!! Dette er bare vakkert:)

Klem,
Hanne

Wenche sa...

Åååå så nydelig, Gøril!!! En lekker og elegant liten eske og det lille albumet var også gør'lekkert!!
Vakkert fra ende til annen.

Klemmer fra Wenche :0)

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig arbeid!!!
Virkelig lekkert!
God helg :o))
Klem Anne

mettepip sa...

Utrolig nyyydelig eske Gøril!
Og albumet ser jo kjempeflott ut, så det ser ut som det absolutt var verdt strevet;)
klem fra
Mette

Saya sa...

Nydelig gave og album!! Lekkert, lekkert!!

Cathrine sa...

Vakker boks, og herlig album, Gøril!♥ håper du har det fint vennen,klemmer fra meg:)

JaneB sa...

Wow, lovely vintage album and a box! Greetings from Polish! JaneB

Venke sa...

Blir bare så imponert over alt det flotte du klarer å lage. Helt nydelig, og herlig stil på dine kreative produkter:) Ha en flott lørdag.
- Klem -