fredag 3. september 2010

En tag og en gaveeske


Ja da var det fredag igjen... herlig!!!! I dag har jeg en tag og en gaveeske å vise frem!
Tagen har jeg klipt til selv og som vanlig er den laget av 300 g akvarell papir!


Motivet er fra nett, printet ut på fotopapir. Mønsterpapir Bella Bella....


Jeg har også brukt gamle boksider, en tag, knapp, bånd, hjertecharm og hyssing!


Poststempelet: From the heart gjør seg på disse vintage prosjektene syntes jeg!


Blomstene kommer fra Papirloftet og kort og godt, mens blonden er fra Panduro...


Så over til esken... Esken har jeg kjøpt hos Hobbykunst Moss og pyntet...


Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja design i blått og beige!


Teksten er fra stempelglede. Jeg har stanset den ut med spellbinder dies og pyntet med bling.


Rundt kanten på lokket har jeg brukt blonde fra Kort og godt!
Alle kanter er svertet med distress ink - Walnut satin...


Motivet er hentet fra nett og printet ut på vanlig tykt papir...
Det gamle postkortet er også fra nett...


Tagen er fra Papirloftet og er svertet med distress ink i fargen Walnut satin...


Rosene kommer fra Storyteller, mens knappen er fra et gammelt klesplagg!

Da ønsker jeg alle en kreativ helg!
Klem fra meg!

6 kommentarer:

Hanna sa...

Disse var kjempevakre, Gøril♥ Veldig nydelig, og lekre! Esken var så fantastisk fin, og det samme tag'en! :) Full av detaljer, og såå bedårene..

Jeg elsker kortene og prosjektene dine! De er så vakre alle sammen! :) Har ingen anelse om hvor mange gang jeg har vært innom her i det siste.. Ikke få ialle fall.. Hehe!! Du er fortiden min største inspirator, om jeg kan kalle deg det!;) *smiler!*

Ønsker deg en strålende helg♥
Klem fra Hanna♥

Ellen Karin sa...

Du lager de nydeligste vintage-prosjektene og jeg er en stor FAN! Gleder meg til å se mer i samme stilen framover.

Har du hørt om den nye utfordringsbloggen Kreative Krumspring. Håper du har lyst til å komme innom og bli med på åpningscandyen vår, og utfordringene som kommer som perler på en snor utover høsten.

Ønsker deg ei flott helg!

Wenche sa...

2 kjempevakre prosjekter, Gøril!! Begge er så lekkert pyntet og alle detaljene er plassert så nydelig! Nydelig blåfarge på esken!!
Ha en super helg!!

Klemmer fra Wenche :0)

Anne sa...

Så nyydelig! :D
Begge var så lekkert pytet,herlig med det krøllete tekstpapiret og knappen på. :)

mettepip sa...

Enda en lekker tag fra deg!
Esken var jo også så nyydelig. Lekker blåfarge!
Ønsker deg en flott helg!
klem fra
Mette

Kristin sa...

Wow, så utrolig flotte begge disse var. Liker så godt den duse fine vintage-stilen din!