søndag 5. september 2010

Kjole nr 2 og tags


I dag skulle jeg egentlig ha vært en tur i Skedsmohallen på Stempelscrapmesse, men den gang ei... Jeg må bare bite i det sure eple å gjøre ferdig skolearbeid... Også på en dag som denne!!!

Jeg smir mens jernet er varmt, og i går sydde jeg enda en fleece kjole. I brunt denne gangen... Jeg tenkte jeg skulle lage den litt kortere enn den lilla, og ja... Alt ble litt mindre.. Men den passer og kan brukes som en tunika....


Jeg tenkte det ville være morsomt å bruke håndklestoff til hjertet, men det viser seg at dette ikke var lurt.. Det smuldrer jo opp!!!!!! Selv om jeg har sydd... Men men... Brukskjole skal det være... perfekt på jobb!




Jeg har to tags også i dag... Har brukt samme mønsterpapir fra Grafic 45 på begge, og stanset de ut med spellbinder dies...


Den første kan brukes til bursdag, og har fått vintage bilde og gratulasjons tekst på seg...




Den andre kan gis til en god venn!


Teksten er fra Stempelglede




Lite tekst i dette innlegget, men kjenner jeg har lite tid... En oppgave skal skrives, en bok må leses i, vaskerommet skal ryddes etter at sommerklær ble plukket bort i går, og aller først på programmet står et besøk til det herlige tantebarnet mitt SiGNe......

Ønsker alle en riktig god søndag!
Klem fra meg

4 kommentarer:

Marte sa...

Driver du å frister meg i dag også?! Synes de ser så flotte ut, og håper du bare er for hard mot deg selv - og kanskje kaaaanskje vurderer å selge en til meg! ;) Hihi..

papirdilla sa...

Synes kjolen ser helt fantastisk flott ut, jeg. Blir så imponert over at noen klarer å sy noe slikt. Er definitivt ikke bestevenn med søm og symaskin;) Det lengste jeg strekker meg på sømfronten, er noen sting på et kort i ny og ne!

Så over til tagsene dine. Like nydelig som alltid:) Lekre farger og pynt. De er rett og slett en fryd for øyet:) Må nok en gang si at det ikke var det minste rart at du solgte bra på messa.

Klem,
Hanne

Victoria's blogg sa...

For noen flotte kjoler du har laga, Gøril! Ikke nok med at du er en kløpper på kort og sånn, du er jo kjempeflink til å sy klær også!!! Du og du! Flotte tags har du laga denne gangen også:-)

Klem fra Victoria

mettepip sa...

Så flott kjole du har sydd! Lekre detaljer (har du brukt edgepunch på kanten eller;)). Kunne hatt lyst til å prøve meg på en sånn en gang.
Nydelig tagkort igjen også!
Ha en fin søndagskveld!
klem fra
Mette