onsdag 8. september 2010

Siste rest...


Her kommer de to siste bidragene jeg har fra Husflidmessa... Da tror jeg at det meste av det som ble produsert ekstra den helgen er vist her........ I kveld skal jeg endelig være kreativ igjen! Gleder meg!

Dette kortet er laget med:
Motiv: Nett
Stempel: Stempelglede
Papir: Akvarellpapir 200 g
Mønsterpapir: Maja design
Pynt: Blomst fra papirloftet, knapp, blonde fra Moss Hobbykunst, tag fra papirloftet, og liquid pearls......






Her er den siste tagen...


Den er stanset ut med spellbinder dies... Jeg har brukt mønsterpapir fra Maja design og litt gamle boksider....


Motivet er også stanset ut med spellbinder dies.....
Tagen er fra Papirloftet og er svertet med distress ink - Walnut satin... Jeg knytt litt organza bånd på toppen og festet en knapp med halvperle i oppå.


Bak mønsterpapiret har jeg lagt en kakeserviett....
Hjørnene er stemplet med poststempler.... Jeg har også pyntet med roser fra Kort og godt.

3 kommentarer:

papirdilla sa...

Dette var jo like nydelig som alt det andre du hadde laget til messa. Veldig lekre farger og nydelig pynt:)

Klem,
Hanne

Beatemor sa...

Nydelige kort du har laget :-)

Anne sa...

Kjempelekkert mannekort, utrolig flott pyntet og fine fargen.

Tagen var helt nydelig! :)