lørdag 18. september 2010

Sweet wonderful you


Dette magnolia stempelet kom til meg her om dagen! Syntes det er så nydelig. Ganske sommerlig egentlig, men hvem bryr seg om det????!?


Motivet har jeg malt med distress ink, og siden jeg er litt ute av trening her ble resultatet så som så!

Jeg har pyntet kortet med blomster fra papirloftet, storyteller og kort og godt... Jeg har også brukt litt rosa bling fra kaiser craft, og en fjær og noen blonder...


Tagen på siden er til å dra ut, og stempelet på tagen kommer fra Papirloftet.. Båndet er fra Panduro...
Mønsterpapirene er fra Maja design....


Motivet er stanset ut med spellbinder dies!


Tusen takk for at du besøker bloggen min!

6 kommentarer:

Janne sa...

Nydelig kort du har laget Gøril. Kjempeflott blogg!

Anne Bente sa...

åh.... denne var jo bare nydelig.
klemmm

papirdilla sa...

Kjempesøtt kort! Helt nydelig:) Så lekre farger, elsker roooosa!!

Klem,
Hanne

Hanna sa...

Underbart kort! :o)
Härliga, vackra färger och många söta detaljer att vila ögonen på. :o)
Såå fint!!! :o)

kramar från Hanna

Mausi´s 09 Kleine Stempelwelt sa...

Total Sweet und knuffig...
Glg Gritt.S.

Janne sa...

Nyyydelige, Gøril:)