lørdag 25. september 2010

Tag


Da var lørdagen her igjen... Ukene flyr akuratt like fort som dagene... Det har vært lite aktivitet her inne den siste uken, men i dag har jeg en liten tag å vise frem....
Jeg mangler inspirasjon om dagen og det er mange grunner til det... Det skjer utrolig mye i livet akuratt nå, samtidig som hobbyrommet mitt ikke ser ut.. Det er så rotete at jeg nesten ikke kommer inn lenger, og når det ser slik ut, får man ikke lyst til å lage noe!

Men her om dagen kom Ett trykk i posten, og da ble jeg veldig inspirert av Anne som er gjesteartist denne gangen! Artikkelen om henne og produktene hun presenterte, gjorde at jeg fikk satt i gang med et lite prosjekt! Forhåpentligvis blir det ferdig senere i dag!


Tagen er laget med bakgrunn av Bazzil craft paper.... Mønsterpapiret er fra Prima, mens boksidene kommer fra en gammel bok, kjøpt på loppemarked!
Bilde har jeg printet ut fra nett, og blomstene kommer fra Storyteller...
Bladene har jeg stanset ut med MS punch,knappene er fra Panduro, blonder fra Hannes blomstersmie....


Ønsker dere en herlig lørdag... Kanskje kommer det et lite innlegg i ettermiddag!
Klem fra meg

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fin tag du har laget!
Klem :O)

JaneB sa...

Wow!Lovely work! With pleasure I watched the whole blog!