fredag 17. september 2010

Til og fra lapper


Nesten en uke siden siste innlegg på denne bloggen, og det er ikke hverdagskost! Men ukene er hektiske og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å sitte på hobbyrommet... I dag er det første kvelden jeg har fri til å gjøre det jeg vil!

Men har noen enkle til og fra lapper å vise dere...
Bestilte litt forskjellig fra papirloftet her om dagen, blant annet en pakke med Bazzil craft papir.....
Det har blitt bakgrunnen på disse til og fra lappene!


Jeg har stanset ut med spellbinder dies... Bildene er fra nett.....



Tenkte å kansje gi noen til og fra lapper til kjære familiemedlemmer før jul!


Til å sette fast lappene har jeg brukt hyssing.. Hullet er klipt med hulltangen min!


Nå skal jeg male litt Magnolia motiv, og forhåpentligvis er det et nytt kort på bloggen i morgen!

Ønsker dere en riktig god fredags kveld!

Klem fra meg!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Nyydelige Gøril!:))

Anne Bente sa...

åh.... disse var bare nyyyyyydelige
klemmm

Bente sa...

Kjempelekre!!
Klem, Bente

trine sa...

Virkelig lekre. Takk for ideèn:)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott til å fra lapper, skikkelig jule stemning:) Flinke du e:)