torsdag 2. september 2010

Tillykke med fødselsdagen


Her er et bursdagskort med mitt favorittmotiv! Syntes denne jenta er så herlig!


Jeg har brukt aqkvarell papir 200 g som base for kortet. Jeg har pyntet med gamle boksider og mønsterpapir fra Bella Bella!
I går var jeg foressten en kort tur på Fretex. Der har de tilbud på bøker om dagen, 10,- pr.bok. Det er lenge siden jeg har funnet gamle bøker der nå, men i går fant jeg en serie på syv stykker! Så man skal ikke gå tom på gamle boksider nei! :-)


Motvet er et av mine absolutte favoritter.... Lenge siden jeg har brukt dette motivet nå....


Jeg har brukt en tag med litt bånd knytt på, en kakeserviett, poststempel, halvperler, blonder...


Teksten kommer fra Stempelglede!


Blomstene kommer fra Papirloftet og Kort og godt.


Alle kanter er svertet med blekk, og blomstene har fått glitterlim på seg!



Ønsker alle en riktig god torsdag!
Klem fra meg!

4 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Ååå det var virkelig nydelig!!! Flotte farger og detaljer!
Ha en fin dag!

Ann Kristin sa...

Herlig kort! Nydelige detaljer. synes de poststemplene du bruker på kortene dine passer så utrolig bra :)

Anne sa...

Kjeeempelekkert!

Hildegunn sa...

Knallherlig kort, flott bilde og supre detaljer!

Ønsker deg en fin kveld!
Klem