mandag 6. september 2010

To tags


Dette tror jeg vel er de siste tagsene jeg laget til messen... Har blitt mange av disse på bloggen den siste tiden, men det er nå det jeg har å vise frem!
Denne første har jeg målt opp og kuttet til selv.. Jeg har bruker corner punch i hjørnene...


Mønsterarket er fra Maja design, og Melissa Frances...
Teksten er stempel fra Heartfelt design


Bildet har jeg funnet på nett og printet ut på fotopapir...
Rosene er fra Storyteller, og de har fått litt glitterlim på seg


Blonden kommer fra Kort og godt, mens boksidene er fra gamle bøker jeg har fått tak i på loppemarked og Fretex
Jeg har også pyntet med kakeserviett, fjær, halvperler, også har jeg brukt poststempelet mitt!

***********

Den andre tagen er stanset ut med spellbinder dies....


Mønsterpapiret er fra, ja MAJA DESIGN!!!!! :-)


De herlige blondene er fra Moss Hobbykunst, mens bildet er fra nett.....
Jeg har også her brukt en gammel bokside og en kakeserviett!


Rosene er fra Storyteller, mens bladene er kuttet ut med punch fra Martha Stewart


Jeg liker også å pynte selve tagen med en liten tag. Denne er fra Papirloftet, og jeg har røffet den opp litt med distress ink pute...


Jeg har en uke med mye kveldsting foran meg, så jeg håper jeg klarer å få produsert noe nytt innimellom alt!

Klem fra meg!

6 kommentarer:

trine sa...

Virkelig flotte tags:)

Karin Seiness Lilleseth sa...

Nydelige tags med lekre motiv og farger (",)
Klem fra Karin

Ellen Karin sa...

Så herlige tags du har lager. Helt nydelige!

Trine Pedersen sa...

Lekre tags du har lagd. De blir nok borte i en fei på messen. :)

Klem, Trine :)

martina's kaartjes sa...

Lovely vintage creations !
have a crafty evening, greetings, martina
x

Tina46 Kreativblog sa...

wow so a beautiful tag´s !wonderful designed!! I love it all !!
hugs tina46