lørdag 2. oktober 2010

Gratulasjons tag


Det kreative sitter langt langt inne om dagen, og denne tagen har ligget halvferdig på pulten en stund... Nå er den ferdig!


Jeg har laget tag`en fra bunn... Jeg har brukt akvarellpapir som jeg har lagt i kaffe, og kuttet den til ønsket form og størrelse.
Jeg har brukt en gammel bokside som bakgrunnspapir og mønsterpapir fra Inkido utenpå...


Jeg har også lagt på en tag fra panduro som har fått en omgang med blekk..... Den rosa sløyfen kommer fra Kremmerhuset!


Jeg har også brukt en kakeserviett, en fjær, og litt roser......
Motivet er fra nett, printet ut på litt tykk kartong.


Blonden er fra Panduro, det samme er treknappen. Stempelet kommer fra Stempelglede!


Klem fra meg!

4 kommentarer:

Viddan sa...

Mycket fin tag! // Lena

Hildegunn sa...

Utrolig lekker! Håper virkelig at du finner inspirasjonen igjen snart, for det er en fryd å kikke innom bloggen din!

Ønsker deg ei fin helg!
Klem

Maggie sa...

En nydelig tag! Og så vakkert bilde du har brukt fra nett.

Anne sa...

Knallflott tag! :D
Herlig og feminint og vintage, nydelig.