søndag 17. oktober 2010

Jul


Her kommer et lite livstegn fra denne kanten! Har laget et lite julekort, eller mer en juletag med tilhørende konvolutt....


Jeg har brukt en gammel bokside som konvolutt, og brukt mønsterpapir fra Papirgleders forrige julekolleksjon....... Teksten er stanset ut med spellbinder dies.....


Et lite chipboard hjerte som har gått hvit maling på seg, og pyntet med en knapp og litt hyssing.


Jeg har også brukt en kakeserviett, og rosene er fra Storyteller


Båndene er fra Kremmerhuset


Tagen er klippet ut i akvarellpapir, og jeg har brukt samme mønsterpapir som på konvolutten..



Ønsker alle en riktig god søndag!
Klem fra meg

7 kommentarer:

papirdilla sa...

Helt nydelig!! Du har så herlig stil:) Bare digger de papirene såååå. Har masse av dem jeg også. I det hele tatt har jeg så masse juleark fra i fjor, at jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe noen i år... Det blir vel jul allikevel;)Veeeel, et lite unntak for Pion sine. De er allerede i hus:)

Klem,
Hanne

Ann Kristin sa...

Dette var jo helt nydelig som vanlig :) Kan jeg spørre hvor det tekst stempelet er fra?

Solveig sa...

Dette var lekkert!!

Hildegunn sa...

Nydelig! Og det er supert at papirene er fra i fjor, så får jeg et lite puff til å lage noe med "gamle" ark jeg også ;)

Ha en fin søndag!
Klem

Kort og Søm sa...

Så nydelig denne var!
God søndag,
klem :O)

Maggie sa...

Nydelig kort! Tekststempelet er helt skjønt. Supert at du bruker opp de "gamle" mønsterarkene :)

Cathrine sa...

Åååh, sukk, så utrolig vakkert, Gøril! Du har produsert masse fint siden sist jeg var innom! Nå hadde jeg endelig tid til en liten bloggrunde:) Ønsker deg en god helg, klemmer fra meg =)