søndag 31. oktober 2010

Julekort - DT Moss HOBBYKUNST


Her kommer nok et DT kort for Moss HOBBYKUNST. Jeg har igjen brukt et julemotiv fra Sara Kay, og brukt mønsterark fra Bo Bunny.


Denne gangen har jeg laget et staffelikort.
Jeg har brukt rød bazzil canvas som bakgrunn på kortet, og hvit kartong bak alle mønsterpapir. Alle mønsterpapirene er sydd på maskin.


Motivet har jeg malt med distress ink refillers i diverse farger. Jeg har brukt glitterlim på deler av motivet.


Tekststempelet er mitt private, mens andre detaljer kommer fra Moss HOBBYKUNST.


Også vil jeg benytte sjansen til å takke for alle de fine kommentarene dere legger igjen! De varmer hjertet!

4 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Dette var nydelig! Kjempefin inspirasjon. :-)

Hildegunn sa...

Virkelig flott, lekkert oppsett du har brukt!
Klem

Cathrine sa...

Vakkert, som alttid♥♥
Håper du har hatt en fin helg, vennen! Klemmer♥

Hanna sa...

Lika läckert som alltid! :)
Finns alltid massor av inspiration att hitta här!
Älskar färgerna och alla detaljer. Du är såå duktig!

kram från Hanna