torsdag 28. oktober 2010

Til og fra lapper


I går fikk jeg laget noen til og fra lapper... Jeg har laget de i samme stil som på de jeg laget tidligere i høst.......
Jeg pakker som regel inn julegavene i hvitt papir(tegnepapir på rull fra IKEA), og da blir disse fine til....... Sammen med litt gammelt bokpapir og noen kakeservietter blir gavene lekre:-)


Dette bildet er jeg utrolig glad i og de dominerer på de fleste av til og fra lappene!
Jeg har printet det ut på 200 g akvarellpapir....


Til og fra lappene er laget med håndlaget papir fra Europris, og er ellers pyntet med blonder og dill!


Ha en riktig god torsdag!
Klem fra meg

4 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelige til og fra lapper Gøril:)
Lekre julekort i innleggene under her også:)
Og kjempe søt hund!
Ha en fin dag, klem:)

Maggie sa...

Skjønne til og fra lapper du har laget! Det blir nok nydelig med disse på hvite pakker.

Anne Kristine sa...

Åå så flotte pakkelapper!
Ha en fortsatt fin dag.
Klem Anne

Fie sa...

Veldig fine pakkelapper...gode ideer frem mot jul :o)