søndag 21. november 2010

Fyrstikkesker

(Bilde fra Inspiration i vitt)

Jeg ble så inspirert etter å ha besøkt bloggen Inspiration i vitt og sett disse lekre fyrstikkeskene at jeg bare måtte lage et par selv....


Jeg har pyntet en stor og en liten... På den store har jeg festet et av mine favorittmotiver nå i julen... Brukte det på mange av eskene jeg lagde i fjor også.


Ellers så har jeg brukt en gammel bokside, blonder, hyssing og en charm....



Ønsker alle en god søndag!!!!!
Her ligger snøen som et tynt teppe på bakken og gir en koselig stemning!

9 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh,, wawwww så super smukt, det er helt utrolig

Kim Piggott sa...

Wow!!!!!!!
These are amazing!
Stunning creations!
hugs
kim x

martina's kaartjes sa...

wow, what a pretty crafting !
greetings, martina
x

Gunn-Hege sa...

Dette var det klasse over altså!!!!! Så utrolig lekkert!!! Jeg suger til meg inspirasjon. Takk for titten.

Anne sa...

Så kjempefine de var!! :D

papirdilla sa...

Åååå, så utrolig lekkert! Må bare si igjen at jeg liker stilen din utrolig godt:) Tror dette er de vakreste fyrstikkeskene jeg har sett.

Klem,
Hanne

Hege-Annie Simonsen sa...

Lekre saker! :)
Ha ei god uke!

Caroline sa...

disse var utrolig koselige.. en perfekt liten julehilsen :)

Aina sa...

Så nydelig! :)