onsdag 3. november 2010

Jeg har kjøpt hus!!!!!


Jeg må bare dele denne gledlige nyheten med dere... Endelig har vi kjøpt oss hus! Vi har leid huset til svigers i over et år nå, og endelig fant vi det vi lette etter!

Huset er veldig nytt, fra 2007, så det er ikke så mye som skal gjøres der... Noen runder med malekosten og hvit maling må til, og til våren blir det platting, vinterhage, og gjerde:-) Men sånt har man all verdens tid til å syssle med:-)

Vi overtar huset 20.desember, og vi gleder oss!

Dobbel garasje med hems(som var et av mannens kriterier) er også ferdig på plass!

Jippi! Huseiere og gjeldsslaver!!!!!!

16 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Gratulerer!
Det så veldig fint ut! :O)

Ida sa...

Gjeld skal man ha, så det er bare å gratulere!:)
Ida

Ann Kristin sa...

Gratulerer saa mye! Jeg bor for tiden i Houston, USA og tenker mye paa aa flytte hjem til Norge om et par aar. Bekymrer meg veldig over huspriser og stoerrelser. (Har romslig, nytt og rimelig hus her). Saa jeg skjoenner godt gleden av aa finne akkurat det man har lett etter. :-)

Kristine sa...

Gratulerer så masse med hus Gøril!
Håper dere kommer til å trives i det nye huset og det blir jo koselig å komme i nyt thus til jul:)
Og litt gjeld er vel sånt som alle har;)
Klemmer fra Kristine:)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Å så kjekt gratulere så masse må kosa dokke i det nye huset til jul:)

Maria Therese sa...

gratulerer!

Kari sa...

Gratulerer med nytt hus! Det så flott ut. Regner med det er plass til eget scræpperom også?.....

Kristin sa...

Å, dette så veldig flott ut! Gratulerer så masse!

Marte sa...

Å, for en fantastisk nyhet Gøril! Det ser kjempekoselig ut, og tviler ikke et sekund på at dette blir et hyggelig hjem for dere :)
Gleder meg til å se bilder fra innsiden også!
Klem fra Marte

mettepip sa...

Gratulerer så masse Gøril!
Det så kjempeflott ut, og gleder meg til å få se flere bilder etterhvert;)
klem fra
Mette

Wenche sa...

Så morro, Gøril!!! Da blir det vel masse plass til et nytt hobbyrom??? Det ser veldig flott ut og jeg kjenner det på meg at det må være deilig å ha et nytt hus og slippe de store oppussingsprosjektene.
Klemmer, Wenche :0)

Anne Mai sa...

Gratulere med hus :D

aase sa...

Gratulerer med huskjøp, knallfint!! Også så deilig med noe "nytt" da.....litt misunnelig ja...

Kos dere med jul i nytt hus...hihi

Bente sa...

Gratulerer så mye med nytt hus- akkuratt sånt jeg er på jakt etter også - med dobbel garasje og hems (som å høre min samboers krav). Vel vi er fremdeles på jakt vi- ikke så mange slike boliger her i vest - men vi håper!! Ønsker dere lykke til med nytt hus!!!
Klem, Bente

milli sa...

Gratulerer så mye med hus! Kan tenke meg at det er en deilig følelse:)

Monika sa...

Nydelig hus :)