søndag 7. november 2010

Jeg planlegger...


(Bilde fra side2.no)

Ikke noe kreativt fra denne fronten.. Står litt i stampe på den kanten egentlig, og kan virke som det blir lang tid før det blir noe mer... Men... Hvem vet...
Men jeg planlegger da... Til mitt nye hus:-)
På bildet over er det en veggfarge som heter Gustaviansk blå, som vi lurer på til soverommet.. Er veldig usikker for jeg syntes den er utrolig fin på panel, men soverommet vårt er uten panel.. Lurer på hvordan det ville blitt.... Hmmmmmm...

Har iallefall bestemt noe til soverommet... Som leselamper og nattbord... De andre møblene til soverommet har vi...


(bilde fra Ikea.no)

Lampe ÅRSTID fra Ikea


(Bilde fra Ikea)
Nattbord Hemnes fra Ikea


Vi har stort sett alle møblene vi trenger.. Jeg er jo glad i å pusse opp og restaurere gamle møbler og syntes det er mye sjel i de... Men noen helt nye ting blir det..
Er litt usikker på om vi skal ha en spisestue til, men om vi skal kunne denne vært et alternativ....



(Bilde fra Skeidar)

Sofa er en ting vi helt sikkert ha!!!!! Og på lørdag var vi ute på jakt! Vi vil ha en stoffsofa, i beige eller grå, og lurer på om vi skal ha hjørne eller 3, og 2 seter... Dette er noen av variantene vi tittet på på lørdag!


(Bilder fra Skeidar)
Denne var deilig å sitte i!!!!!


(Bilder fra Bohus)
Mange flotte her også!



1 kommentar:

Marte sa...

Så morsomt å planlegge hus, vennen! Den gustavianske blå er helt herlig synes jeg, akkurat nok grått i den! Er enig med deg i at den er lekker på panel, men tror du ikke den gjør seg på glatt vegg også? Et alternativ er jo å ha fargen som fondvegg :)
Jeg har kjøpt en sofa som er helt nydelig synes jeg, den er fra Living og er i lin. Elsker den!!
Gleder meg til å følge med på hus-prosjektet deres!
Gode klemmer fra Marte