tirsdag 16. november 2010

Stempelglede * Vintage garden*

Først vil jeg starte med å takke for alle de herlige gratulasjonene og ikke minst rørende kommentarer jeg fikk på forrige innlegg i bloggen! Hadde gledet meg lenge til å spre nyheten og jeg bestemte meg tidlig for å dele den personlige historien med dere!
Forhåpentligvis kan den gi håp til andre som er i samme situasjon som oss!


I dag var endelig den nye stempelserien Vintage garden fra Stempelglede i mitt hus!
Jeg måtte sette i gang med en gang etter å ha sett så mange flotte kort med disse motivene på...
Jeg laget en tag.. Er blitt veldig glad i tags i det siste.. Syntes de pynter opp gaver så flott!


Jeg har malt med distress ink og påført litt glitterlim her og der....
På kantene har jeg brukt swirl stempler som følger med, og Carte Postcal stempelet...


Tagen er stanset ut med spellbinder dies og mønsterarket er fra Prima!

5 kommentarer:

Ingrid sa...

What a beautiful tag you made! And congrats hun, on you two being pregnant :-) Enjoy it.
Hugs Ingrid

Anne Bente sa...

åh... noget sååååå smuk

mettepip sa...

Så nydelig det ble Gøril! Vakkert fargelagt og flott med glitterlim.
Forhåndsbestilte begge platene, men har bare såvidt fått prøvd et av stemplene. Liker de veldig godt!
klem fra
Mette

Wenche sa...

Sååå lekkert, Gøril!!! De nye stemplene er bare rålekre. Venter dem i posten nå og snart kommer det noen nye vintage jule-engler også. Henger litt etter på kommenteringen, men gratulerer så masse med den gode nyheten!! Når du skrev at dere hadde kjøpt hus holdt jeg nesten på å skrive om det snart ble noen små tassende føtter som også flytter inn :)
Kos deg masse med svangerskapet...en stor opplevelse for de fleste av oss ;D
Klemmer fra Wenche :0)

Kari sa...

Wow, denne var bare helt nydelig!