onsdag 1. desember 2010

Aldri for gammel for JULEKALENDER!!!!


For gamle for julekalender blir vi ihvertfall ikke i dette huset:-)
I fjor var det mannen som fikk julekalender, mens i år er det begge to! Annenhver dag har vi en liten oppmerksomhet til hverandre..... En hygglig tradisjon...
I år er julekalenderen små pakker i gråpapir, hvitt papir, gamle boksider med røde sløyfer og hyssing..... I en kurv på kjøkkenbordet er den med å lage litt julestemning i huset...
Jeg var litt spent på pakkene til mannen da jeg har mine ideer om hvordan pakkene skal se ut....
I går mens jeg lå å så på tv var han inne på soverommet å pakket inn gavene han hadde kjøpt, og jeg ble så rørt når jeg så hvordan han hadde pakket inn.... Jeg gav han frie tøyler(selv om jeg hadde lyst til å fortelle han hvordan pakkene måtte se ut *lol*), og når jeg tittet i kurven etter han var ferdig så det ut som han hadde kost seg med innpakningen:-) Til hans fornektelse....
Pakke nummer 4 er det blant annet han som har pakket inn... I bildet over teksten er det kun mine pakker som vises, mens i bildene under er begge sine...


Pakke nummer 16 har han også pakket inn... Så søt...


Ellers så går livet sin gang her... Mangler fortsatt inspirasjon til kortlaging om dagen, og snart blir materialet mitt pakket ned i esker for å klargjøres til flytting!
om 20 dager overtar vi det nye huset vårt... Som jeg gleder meg... Her har jeg allerede begynt å pakke ned ting, og jeg må innrømme at jeg blir litt sjokket når jeg ser hvor mye man har bodd seg inn på 1 1/2 år!!! Gudselov har vi ikke hastverk......


Ellers så vokser magen og jeg om dagen, og jeg tror babyen har det bra i magen.... Grugleder meg til vi skal på ordinær ultralyd om en liten stund... Håper vi kan se kjønnet, men gruer meg også da eventuelle misdannelser og feil vil kunne oppdages på ultralyden!!!!!


Nå skal jeg hoppe i dusjen å få på meg noen klær... Skal ut å gå en halv times tur til et møte jeg skal være med på i dag, og før det et kvarters tur med hunden i kulda!!!!
Brrrrrr.....



Ønsker alle en god 1.desember!!!!

Klem fra meg!

1 kommentar:

Kim Piggott sa...

Wow!
These look amazing so beautiful!
hugs
kim x