torsdag 30. desember 2010

Mine favoritter i 2010


Som så mange andrevil også jeg vise frem mine favoritter fra 2010...
Dette kortet på toppen er et av mine favoritter... Det er noe med fargene som virkelig appelerer til meg...


Denne kokeboken er også en favoritt... Den skulle være en gave, men jeg har enda ikke gitt den bort:-) Men det kommer nok en anledning da den blir en fin gave!


Dette kortet lagde jeg til Husflidmessen jeg deltok på i September...


Et vennskapskort i vintagestil....


Gaveeske laget av melkehjerte eske


Ser at nesten alle kortene jeg har valgt ut går i rosa og duse toner.... Men det er nok det jeg liker aller best av farger på kort:-)


Stempelet på dette kortet er et av mine favorittstempler....... Sløyfebåndet som er brukt på tagen er også en stor favoritt!


Et babykort med masse masse detaljer


Bryllupsinvitasjonene våre ble jeg også fornøyd med


Denne viften lagde jeg som et bidrag til Papir i Hjertet da jeg var en del av Hjertelaget


Og til slutt må jeg ha med en tag... Selvfølgelig ble det rosa:-)
Tags har blitt en stor favoritt dette året og jeg syntes de gjør seg godt på gaver.....

Det var noen av mine favoritter!
Vil samtidig ønske alle et riktig godt nytt år! Så ses vi i 2011!
Klem fra Gøril

14 kommentarer:

Hannemor sa...

SÅ utrolig mye lekkert samlet i ett og samme innlegg, Gøril! Nydelige kort - og jeg er som deg, elsker de duse, sarte fargene! ♥

Gleder meg til å følge med deg i 2011 også!

Godt nytt år!

Klem fra Hannemor

papirdilla sa...

Ååå, så nyyyydelige favoritter! Synes alt sammen er like lekkert. Virkelig en fryd for øyet.

Ønsker deg alt godt for det nye året:)
Klem,
Hanne

Margrethe sa...

Så mye flott på en gang:) Blir heilt stum av beundring..
Ønsker deg et Riktig Godt Nytt År..
Klæm Margrethe

Marte sa...

Hei Gøril :)
En herlig rekke av flotte prosjekter, du er alltid til stor inspirasjon for meg :)
Hvordan har du hatt det i julen? Jeg har sendt tanker til deg, 2010 var et spesielt år for deg på flere måter.. Koste meg veldig med å titte i husbloggen din i går, gleder meg veldig til å se hvordan det går fremover! :)
Hvordan står det til med deg og magen? Har dere fått vite noe kjønn eller? Hihi, det er alltid så koselig synes jeg..
Håper du får en hyggelig nyttårsfeiring med din kjære, måtte 2011 bli et år fyllt med glede og gode minner for dere :)
Klemmer til deg fra Marte

Anne sa...

Helt fantastisk så flott alt er, kjempeinspirerende! :D

Cathrine sa...

du har laget så utrolig mye lekkert i år, kjære Gøril! Lykke til videre i det nye året, med nytt hus og baby på vei ♥

Hilde sa...

Nydelige ting du har laget i året om er gått!

og lykke til med året som kommer!

Godt nytt år!

Kristin sa...

Utrolig mye lekkert du har laget. Det er så moro å se dette samlet, for du har virkelig en fantastisk og særegen stil. Liker veldig godt fargene du bruker!

Jeg hadde stor glede av å lage min topp 10-liste i år også, moro å mimre!

Caroline sa...

Du er så flink med farger! Nydelige kort og kreasjoner :)

Hildegunn sa...

Knallflotte ting du har valgt ut til topp 10, det kunne vært med så mye mer på topplista di!

Gleder meg til å følge deg videre også! Godt nytt år!

Klem

Torill sa...

Her var det utrolig masse flott!!
Du er så flink!! Tusen takk for inspirasjon i 2010 - gleder meg til å se hva du tryller fram i 2011:0)

Godt nytt år!!

bibbi sa...

Åh, så mye lekkert du har laget i året som er gått!!! :)

bente_me sa...

Så utrolig masse flotte kort! Eg og elske de sarte rosa fargene:) Du er veldig dyktig:)

Anne Kristine sa...

Så mye flott du har laget i året som har vært!
Gleder meg til å følge deg dette året også!
Klem Anne